Яна Проліс

Product Marketing Manager, Noosphere Ventures


Більше 5 років ведення успішних проектів в IT.
Більше 5 різних абревіатур посад і шлях з PR в PM через Digital.
Зараз займає позицію Product Marketing Manager в Noosphere Ventures.
Впевнена в тому, що теорія без практики дорівнює 0 і в своїх доповідях використовує виключно реальні кейси без переходу на особистості, так що будь-який збіг з реальними подіями та персонажами, це всього лише збіг.


Тема доповіді: “Blitzkrieg in your mind or Why we need be beholden to Hitler”

Тези доповіді:

Якщо коротко, то ми поговоримо про таке:

  • Як за допомогою ідеологій фюрера керувати командою і створювати якісні продукти?
  • Чи є різниця між військовою пропагандою і просуванням продукту на ринок?
  • Як переконати команду повірити у вас, у свої власні сили і підтримувати командний дух?
plugin by phploaded.com