Створення лояльності замовника на різних етапах проекту
122Микита Семенов – SECL Group, CEO. Більше 10 років професійно займаюся веб-розробкою, веб-дизайном та інтернет-маркетингом, президент міжнародної компанії SECL Group з офісами в США, Україні та Росії. Доповідач найбільших профільних конференцій України, Росії і Білорусії, включаючи Iforum (Київ, 2014), Зростання в умовах нестабільності (Київ, Дніпропетровськ, Одеса, Львів, Чернівці, Івано-Франківськ, 2014) і Тиждень байнета (Мінськ, 2014) і інші. Автор більш ніж 45 статей, включаючи журнал «Forbes» журнал «Six Revisions» спільнота «ХабраХабр». Серед клієнтів Yandex, Mazda, TeleTrade, Lego, MCFER і багато інших. Тема доповіді: "Створення лояльності замовника на різних етапах проекту" Рівень доповіді: Середній. Тези доповіді:
  • Що можна назвати лояльністю?
  • Лояльність будується з дрібниць або на що звертати увагу?
  • Ідеальний сервіс, як перший крок до лояльності
  • Продаж проекту. Закладаємо основу
  • Менеджер не тільки відповідає за ефективність проекту, а й за «обслуговування» клієнта
  • Проектувальник - кращий друг клієнта
  • Дизайн і багато слизьких підводних каменів
  • Інші відділи та багато дрібних питань
  • Робимо більше, ніж очікує клієнт
  • Конфліктні ситуації або як не втратити клієнта
  • Коли простіше відмовитися від клієнта, ніж підтримувати лояльність?
  • Вибудовуємо багаторічну співпрацю
plugin by phploaded.com